Facem diferența împreună!
- Ești o persoană energică și ai o atenție deosebită pentru micile detalii care fac diferența?
- Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic care necesită o bună organizare?
- Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze?
- Dacă raspunsul la toate aceste întrebari este afirmativ, atunci vrem să te cunoaștem!
Cerințe
- Experiența în domeniu este benefică, dar nu esențială;
- Abordare practică, cu un stil de lucru proactiv;
- Abilitatea de a găsi soluții creative, asumându-și responsabilitatea pentru sarcinile atribuite;
- Integritate personală, cu capacitatea de a lucra într-un mediu care cere excelență;
- Adaptabilitate și atitudine pozitivă Yes I Can;
- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru (sistem de ture);
- Limba engleză.
Responsabilități:
- Pregătirea zonei de lucru și a ustensilelor necesare pentru curățenie;
- Asigurarea curățeniei în camerele și zonele alocate, în conformitate cu standardele hotelului;
- Înlocuirea consumabilelor din camere urmând procedurile din departament;
- Respectarea continuă a normelor de igienă;
- Închiderea turei de lucru și transmiterea informațiilor relevante către supraveghetorul direct;
- Îmbunătățirea continuă a serviciilor și experiențelor oferite oaspetilor;