Facem diferența împreună!
- Ești o persoană energică și ai o atenție deosebită pentru micile detalii care fac diferența?Vrei să te implici activ în coordonarea unei echipe loiale care are o misiune cheie în cadrul hotelului?Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic care necesită o bună organizare?
Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze?
Dacă raspunsul la toate aceste întrebari este afirmativ, atunci vrem să te cunoaștem!
Cerințe
- Experiență dovedită de minimum 2 ani într-o poziție de conducere în cadrul departamentului de housekeeping;Calificare guvernantă reprezintă un avantaj;Adaptabilitate și atitudine pozitivă Yes I Can
Abilități de conducere cu o abordare practică și un stil de lucru de tip “lead-by-exemple”;
Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru (sistem de ture).
Integritate personală, cu abilitatea de a lucra într-un mediu sub presiune ridicată care necesită excelență, timp și energie
Limba engleză – fluent
Responsabilități:
- Sprijină buna organizare a departamentului de curățenie alături de Executive Housekeeper;Lucrează proactiv la îmbunătățirea continuă a serviciilor și experiențelor oferite oaspetilor;Coordonează echipa de cameriste, pregătește rapoartele zilnice de lucru și verifică bunul mers al departamentului;
Asigură niveluri optime ale costurilor și eficienței muncii;
Supraveghează punerea în aplicare și asigură conformitatea cu procedurile și standardele hotelului;