Facem diferența împreună!

  • Ești o persoană energică și ai o atenție deosebită pentru micile detalii care fac diferența?Vrei să te implici activ în coordonarea unei echipe loiale care are o misiune cheie în cadrul hotelului?Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic care necesită o bună organizare?

    Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze?

    Dacă raspunsul la toate aceste întrebari este afirmativ, atunci vrem să te cunoaștem!

Cerințe

  • Experiență dovedită de minimum 2 ani într-o poziție de conducere în cadrul departamentului de housekeeping;Calificare guvernantă reprezintă un avantaj;Adaptabilitate și atitudine pozitivă Yes I Can

    Abilități de conducere cu o abordare practică și un stil de lucru de tip “lead-by-exemple”;

    Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru (sistem de ture).

    Integritate personală, cu abilitatea de a lucra într-un mediu sub presiune ridicată care necesită excelență, timp și energie

    Limba engleză – fluent

Beneficii:

  • Tichete de masăAbonament medicalRate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel Group

    Bonusuri de performanță

    Uniformă de lucru

    Traininguri adaptate la nevoile individuale

    Suport în dezvoltarea profesională și personală

Responsabilități:

  • Sprijină buna organizare a departamentului de curățenie alături de Executive Housekeeper;Lucrează proactiv la îmbunătățirea continuă a serviciilor și experiențelor oferite oaspetilor;Coordonează echipa de cameriste, pregătește rapoartele zilnice de lucru și verifică bunul mers al departamentului;

    Asigură niveluri optime ale costurilor și eficienței muncii;

    Supraveghează punerea în aplicare și asigură conformitatea cu procedurile și standardele hotelului;

Completează formularul și aplică online

0/50
0/200

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii